онлайн
Просмотр PPT файлов онлайн
Лучшие презентации на тему «Программирование» на украинском, страница 4
фильтры
на всех языках
на русском
на украинском
на английском
на казахском
Основи програмування та алгоритмічні мови
Культура програмування у .NET Framework
Програмування мовою С/C++
Проста робота з графікою в основному і побічному потоці (Android java)
Програмування мікроконтролерів. Робота зі scatter-файлом і мапування пам'яті. Лекція 8
Шифрування даних на мікропроцесорах за допомогою мови програмування Java
Серія тестів
Творчий проект «Переборні задачі Паскаль»
Game design. Знищення персонажів. Меню. Світло
Розрахунок показників надійності по специфічним даним. ЛР №3
Система вибору та візуалізації найкоротшого маршруту при переміщенні об’єкта у приміщенні
Прийоми забезпечення технологічності програмних продуктів. Низхідне та висхідне програмування. Метод покрокової деталізації
Базові засоби розробки і оформлення програм на мові Pascal
Біблиотека MFC
The JavaScript programming language
Приклад роботи з матрицями: створення матриці
Проектування шифратора двійково - десяткових чисел за допомогою сапр Active HDL
Вступ до дисципліни СМП , мова Python
Завдання: Написати програму, яка переводить числа з арабської системи в римську
Об’єктно-орієнтоване програмування.
Технології програмування КС. Лекція 1 (частина 2)
Технології програмування КС. Лекція 2 (частина 2)
Генерація та виведення масиву дійсних чисел. Програма для впорядкування масиву рядків
Resilience Modeling and Analysis (RMA) методологія
Read Access – жодний потік не доступається до writing. Write Access – no reading, no writing
Комп‘ютерний практикум № 3. Програма для обчислення числа із заданою точністю
Командний інтерпретатор bash
Курсова робота на тему "Створення розумного пристрою на основі Wi-Fi модуля ESP 8266"
Розробка 2D гри «Save the Astronaut»
Одновимірний масив int mas[5]
Умовні оператори в С++
Зв’язок між моделями даних та процесів
«Симплекс-метод». Лабораторна робота №1
Лекція 1/13. Організація таблиць та індексів впорядкування у вигляді масивів та структур з посиланнями
Розробка програмного забезпечення для автоматичного визначника номера на базі сучасного мікроконтролера
Хмарні IDE
Процес розробки програмного забезпечення на прикладі REST API серверу
Тиждень 4. Test case anatomy
Рефлексiя
Розробка Android-додатку “PDF читач”
Філософія Open Source
HTML. Текст, списки
Сервлети та JSP
Комбінаторний аналіз
Прикладне програмування
Обробка послідовностей. Загальна схема обробки. Приклади алгоритмів обробки послідовностей
Делегати. Анонімні функції
Основи програмування
Засоби міжпроцесного обміну даними
Основи програмної інженерії (лекція 1)
Шифрування даних і нова методика оцінки криптографічних систем
Створення комп’ютерної гри «Starik Adventure»
Проектування мобільних застосунків. Стандарти графічного інтерфейсу (Лекція №6)
Властивості задачі лінійного програмування
Рефлексія та атрибути. Лекція №4
Програмування С++. Нелінійна обробка одновимірних масивів
Лекція 1/7. Відношення порядку, впорядкування таблиць та використання двійкового пошуку для вибірки даних
Розробка програмного забезпечення для мікропроцесорної системи автомобільний годинник-термометр-вольтметр
Поняття про відображення (reflection, інтроспекція)
Вказівники у С#
Веб-дизайн
3D моделювання макету замку
Автоматизована інформаційно-довідкова система оздоровчого комплексу «Енігма»
Розрахунок показників надійності по специфічним даним
Особливості використання класів
Розробка програми для тестування студентів
Функції. Масиви
Oператори циклу
ЗЛП і її властивості
Типи даних створені користувачем
Курсовий проект на тему "Проектування CASE-засобу “ER-Builder”
Правило @media screen
Об’єктно-орієнтоване програмування
Гіперпосилання. Зображення. Карта посилань
Графічне відображення даних на мові програмування Python
Python Start
Програмування з Processing (7 клас)
Основи програмування – мови програмування
Алгоритми сортування. Частина 2
Рекурсія. Активізація та запис оперативної пам'яті. Лекция 19
Механізм контролю назв
Алгоритм LZW
Математичний калькулятор
Javascript. Функції. Область видимості
Масиви та методи роботи з ними
Рекурсивний перебір. Лекция 20
Лекція 1. Тема №1. Введення в програмування
Алгоритми та методи обчислень. Tестування
Програмування з Processing (7 клас)
Каскадні таблиці стилів CSS (урок № 1)
Цикли. Лабораторна робота №4
Магістерська робота на тему: "Організація обміну даних між пристроями "розумного" будинку"
Прикладне програмування
Програмування з використанням потоків. Потокова модель Java. Лекція №9
Інформаційна система учасника стохастичних ігор
Тип String (java)
Вступ до С. Перша проста програма
STL Algorithm
Система автоматизації приватної юридичної фірми
Розробка сайту крамниці кондитерських виробів
«
0
1
2
3
4
5
»
English
Русский
Правила